Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 66

Discussie: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 5, Roxana (uitstekend)

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    17

Thumbs up Singelgebied, Spuistraat 47, Roxana (uitstekend)

Roxana is goed vind ik. Ik heb vorig jaar al eens een reactie geschreven.
    In het kort warmt ze je erg lekker op met dat lekkere lijf. Ze heeft lekkere borstjes. Als je het lekker vindt, bind ze je ballen af voordat ze je gaat neuken. Ze neemt alle tijd en er zijn nog veel meer kinky dingen mogelijk. Zoenen en tongen zijn geen probleem.

Kortom ik vond het de moeite waard, maar je zal lang moeten wachten

Fret

Actieve recensies
    3

Standaard

Ja inderdaad haar tarief begint bij € 50, maar voor € 150 kan je een heel uur genieten van heerlijke sex, ze doet aan tongzoenen. P+N alleen m.c.

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    3

Standaard

Ik ben voor het weekend naar Roxana geweest.
    Ik had me al voorgenomen dat het wel even kon duren voor het raampje vrij zou zijn en het gordijntje open. Maar tot mijn grote verrassing stond ze in volle pracht te stralen in de middagzon. Ik heb me geen moment bedacht en ben met haar naar achteren gegaan alwaar een verkoelende airco stond te zoemen. Ze heeft een heerlijk gezellig maar donker kamertje en een stokje wierook geeft een aangename geur.
    Wat een lieve vrouw die Roxana. Ik heb het instaptarief van Euro 50 betaald en dat is het zeker waard geweest.
    Ze tongt heel lekker en lijkt er wel geen genoeg van te krijgen. Al snel voelde ik haar nat worden, ze had er duidelijk zin in en dat heb ik gemerkt. Een verrukkelijke pijpster en een nog betere neukster. 2 standje en we zijn beide luid klaargekomen. Dit speelde ze volgens mij niet. Ze is levendig,aardig en puur. Een absolute aanrader. Koester haar.

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    29

Standaard

Roxanna is een fantastische vrouw die van wanten weet. Vanmiddag voor het eerst bij haar geweest en ik moet eerlijk zeggen: GEWELDIG!!
    Het is een mooie lieve vrouw die gek is op sex en die bijna alles doet om het de man naar de zin te maken. Ik ben een ruim half uur bij haar geweest en ze doet alles heel rustig en als je haar d'r gang laat gaan probeert ze ook van alles uit. Ze heeft mij zalig verwend en tot slot heeft ze mij waanzinnig bereden waarbij ze zich vast houdt aan een touw aan het plafond.
    Ze zal me zeer zeker vaker zien.

Leeftijd
    66

Actieve recensies
    5

Standaard

Raxana is een geweldige vrouw. Je kan de meeste sex fantasieën bij haar tot werkelijkheid laten komen. Ze is erg lief en houd zelf ook van sex.
    Factory heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    9

Standaard

Ik durf het haast niet meer te schrijven, moet ik nog langer wachten volgende keer...

Roxana is toppie, de vorige recensies slaan de spijker geheel op de kop!

Iets nieuws leren? dan bij Roxana langs!

Meer zeg ik niet, lees mijn formulier maar.
    tjeemigdepeemig heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Heerlijk, die dames van plezier!

Actieve recensies
    3

Standaard

De recensies waren helemaal terecht. Wat een lief/lekker ding is Roxana. Ik heb me erg vermaakt bij haar.
    boormannl heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    9

Standaard

Gisteren eens langs gelopen bij roxana.
    Een goed half uur binnen geweest en me lekker laten verwennen. Het inmiddels beroemde vetertje werd tevoorschijn gehaald en ik werd professioneel afgebonden. Ze heeft me lekker gepijpt en is me daarna gaan berijden. Mijn vingers hadden toen al even in dat natte kutje gezeten.
    Ik maakte het doggie style af terwijl zij hard aan het vingeren was.
    Daarna nog een hele poos rustig bijgekomen.
    Ik had er een prettig half uur en roxana is een erg lief mens. 4 van de 5 sterren ken ik haar toe.
    Moon heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    11

Standaard

Na eerst bijgekomen te zijn van alle commotie die ik hier over Roxana las, moest ik het natuurlijk zelf meemaken. En wat een ervaring!
    Roxana weet wat verwennen is en aangezien ik weet hoe ik verwend wil worden, kwamen we snel overeen.

Na wat lekker friemel-, voel- en zoenwerk begon het echte werk met een lekkere franse beurt voor mijn heertje. Echt goed pijpen, diep doorhalen en geen trekken/sjorren en ook de lagere delen werden niet vergeten! Ik moest haar afremmen om niet te snel te komen.
    Dus na weer wat knuffel/snuffelwerk haar zalige achteringang een laten onderzoeken door het heertje. En jawel: goedbevonden! Aangezien ik anaal meestal erg snel klaarkom, alles heel rustig aan gedaan. Langzame lange halen.... easy does it!

Uiteindelijk de zaak geklaard met een lekkere stevige beurt, Roxana op haar rug, benen omhoog. Geweldig!

Martin 8)
    Martin_XXX heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Plezier is een groot goed!

Leeftijd
    42

Actieve recensies
    15

Standaard

Vanmiddag weer eens bij Roxana geweest. Ik kende haar nog uit de tijd dat ze in de Bergstraat werkte. Inmiddels is ze wel iets ouder geworden, maar nog steeds een sexbeest pure sang.
    Haar huidige kamer hangt vol met sex- en sm-atributen en je waant je al snel in grot waar je orgasme geen enkele kans heeft om achterwege te blijven :-\.
    Snel na binnenkomst bindt ze je ballen (indien gewenst) af met een elastiek en smeert je ballen en pik in met olie. Vervolgens begint ze zc het hele zaakje af te likken en te zuigen. Totdat het hele zaakje keihard is. Na haar heerlijk gelikt te hebben :P, waarbij ze zichtbaar genoot, heb ik haar mc in beide gaatje geneukt. Uiteindelijk anaal in haar gekomen waarbij ik mij vinger diep in haar poes had gestoken zodat ik mijn pik krachtig in haar voelde exploderen . Heerlijk geil allemaal. Volgende keer maar eens iets langer blijven en dan met wat atributen erbij gaan spelen. Deze spaanse dame weet een man heerlijk met haar ervaring te verwennen. Ze werkt van ma/vr overdag 10.00-1700, waarbij ze om de vrijdag vrij is.
    Ik ga zeker nog weer eens langs. En voor mannen die eens wat nieuwe dingen op sexgebied willen ervaren is zij zeker een aanrader .
    jack28 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    1

Standaard

Vandaag ook maar is bij Roxana binnen gewipt Een hoop over haar gelezen en ik kan zeggen dat het goed bevallen is! Na binnenkomst een vlotte babbel en het zaakje laten wassen. Vrijwel direct daarna werd ik heerlijk gepijpt, vervolgens ben ik met m'n hoofd tussen d'r benen beland en heb haar lekker gebeft. Ze vondt het schijnbaar erg lekker, ben wel 10 minuten met haar poesje bezig geweest- onder het genot van heerlijke geile taal van haar kant- waarna ze heerlijk klaar kwam. Daarna heeft ze, op mijn verzoek, een veter om m'n ballen gebonden en begon me stevig te pijpen. Ze hield m'n ballen in d'r hand en draaide m'n zak bijna helemaal naar boven! Wow, heerlijk! Daarna heb ik haar geneukt en ben klaargekomen. Al met al een prima ervaring!
    duiveltje002 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    2

Standaard

Vorige week weer eens bij Roxana geweest. Ik ken haar al uit de tijd dat ze in de Bergstraat werkte. Het was ook dit keer weer een feest. Wat kan dit schatje vreselijk geil worden als ze eens goed gebeft wordt.
    PappaB heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    34

Standaard

Roxana is een echt sexbeest.
    Meestal ga ik voor een combinatie van "normale" sex en lichte SM. Ze pijpt lekker diep en puur natuur. Als je haar echt geil maakt wil ze ook wel eens je kontje meelikken.
    Toen ik laatst ging heeft ze mijn kont echt helemaal nat gelikt, maar dat wat ook nodig, want nadien heeft ze míj geneukt met een niet al te kinderachtige dildo, waarna ik haar in haar kont mocht nemen.
    Geil ding!
    roma heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    3

Standaard

Hallo Wandelaars,

Roxana is ook zo\\'n topper en werk ook zo af en toe in de avond uren aan het singel de zelfde plek dus.

Ze praat wel gezellig en praat graag over haar dochter, die ook weet wat voor werk ze doet.

Haar kont gaatje is ook lekker ruim, maar ze doet het niet anaal, zou ik wel graag willen , maar ze zij neukt de kerels anaal, ik was er niet van gedient, ik ga naar haar om de veter ervaring van haar, die is top
    joe1966 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    8

Standaard

De voorgaande berichten hebben niets teveel gezegd. Roxana is niet alleen een enorm seksbeest maar ook nog ongelooflijk aardig, vriendelijk en hoffelijk. En ze ziet er ook nog eens zeer opwindend uit, met prachtige borsten. Ze doet het heerlijk rustig aan en bouwt heel langzaam op naar de climax, die met een cockring en het vetertje, ongelooflijk heftig was. Maar niet op zaken voor uit lopen. Tijdens het wassen, begint ze al je al op te warmen. En op bed beland krijg je meteen een lekkere tong in je mond. Ze smaakt heerlijk naar drop. Heerlijk liggen tongen en haar ondertussen zowel vaginaal als anaal gevingerd. Je voelt het vocht gewoon langs je vingers druipen. Daarna kwam het befaamde vetertje tevoorschijn die samen met een cockring om mijn penis werden geschoven. Ongelooflijk lekker om op die manier gepijpt te worden, waarbij ze ook nog eens een (gehandschoende) vinger in mijn anus stak. Tenslotte in twee standje geneukt met een explosief hoogtepunt tot gevolg. Waarna we nog even lekker hebben liggen knuffelen en tongen. Bij het weggaan bood ze me een dropje aan maar ik had toch meer zin in een sigaret. Het enige minpunt was de € 20, - extra die ik heb betaald, dat was waarschijnlijk overbodig.
    Roxane heeft er een vaste klant bij, alleen jammer dat ze het zo druk heeft. Het was lang geleden dat ik zo voldaan thuiskwam na een wandeling.

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    17

Standaard

Na heel lang weer actief geworden en bij Roxane langs. Gevraagd om SM met pijpen en neuken. Ze heeft me aan het kruis gebonden en mijn lul afgebonden en aan het kruis vastgemaakt, daarna tepelklemmen. Daarna heeft ze zich ontkleed en gaf een show weg met een vibrator op het bed. Aangezien ik al op ontploffen stond, werd dit al moeilijk. De kletsnatte vibrator hebben we al tongzoenend afgelikt terwijl ze zachtjes mijn lul aftrok. Op het laatste moment stopte ze en maakte ze me los. Ik werd op het bed gelegd en heel stevig gepijpt. Na een paar stevige snuiven poppers is ze me heel langzaam gaan berijden, ieder keer stopte ze vlak voordat ik klaarkwam. Na een laatste flinke snuif is ze bovenop me gaan zitten met haar natte kutje en heeft me klaargepijpt. Ik heb nog pijn in mijn ballen na zo klaar te komen. Overigens heeft ze haar borsten flink laten vergroten sinds twee jaar geleden, maar wel lekker. :P
    fret heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    64

Actieve recensies
    1

Standaard

Roxana is nog niet terug. Ik wacht met smart op haar, want ik denk dat zij de beste van allemaal is. Ik kom al 12 jaar bij haar en daar leid ik toch uit af, dat zij iets ouder is. Ze zal 35-36 jaar zijn.
    Zodra ik weet wanneer zij er weer is zal ik een berichtje sturen
    knoert heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    8

Standaard

Ze is inderdaad terug. Na een aantal malen de Spuistraat op en neer gelopen te hebben, was het gordijn eindelijk open en stond Roxane in al haar glorie voor het raam. Natgeregend als ik inmiddels was, heb ik me eerst even afgedroogd en daarna kon het feest beginnen. Ik heb weinig toe te voegen aan mijn vorige recensie, maar wat is het toch heerlijk om op die manier te tongen en stevig vastgehouden te worden. Ze heeft ook absoluut geen haast en blijft ook lekker met je bezig na het klaarkomen. Vandaag probeerde ze wat nieuws met een trilballetje, maar dat mislukte een beetje (penis en balletje gingen niet tegelijk). Maar voor mij is dat een teken dat ze er zelf ook erg van geniet. Tot snel Roxane

Actieve recensies
    3

Standaard

Hallo

Eindelijk kom ik langs op maandag tegen half 2 en wie zag ik staan Roxana en ik meteen naar binnen.

Dat was lang geleden en dat klopt want deze bijzondere kleine Diva weet van wanten.

Deze dame weet een man echt gek te maken en ze neemt er de tijd voor.

Ik hoef toch niet te vertellen wat er gebeurt is of wel, nou even dan in het kort anders herhalen de verhalen zich steeds.

Werd gewassen tot dat hij stijf werd en dan op bed gaan liggen en de veter kwam eraan.
    Roxane wrong zich in alle posities en pijpend zo ongeveer een half uurtje zaligmakend en geduldig ging ze te werk, ze heeft mijn lul zowat paars gekregen en het neuken was oke en ik kan je zeggen haar bed was van goede kwaliteit zo ging ze tekeer om me goed gek te krijgen en het is haar geluk hoor, maar nu na 4 dagen voel ik het nog steeds en de bekende onder ons weten precies wat ik bedoel.

Voldaan ging ik huiswaards.

Actieve recensies
    4

Standaard

vandaag Roxana bezocht; een nieuwe lente, een nieuw begin; was niet eenvoudig; andere wandelaars stonden in de rij, dus maar even een terrasje gepakt. maar geduld loont. Roxana is een kanjer! kom zeker terug, al zullen de rijen op deze manier nog wel langer worden
    mari1256 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    7

Standaard

Hoewel het niet verstandig is om over een goede dame op diot forum uitgebreid te beschrijven, want er staan dan direct na het plaatsen enorme rijen bij de beschreven dame.
    Roxana is zo'n beschreven dame.
    Ik ben al weken regelmatig langs haar raam gewandeld en hoewel haar bordje er hing waren de gordijnen dicht en liepen er meerdere wandelaars, wachtend op het opengaan van de gordijnen, rond.

Vrijdag ging het gordijn van de deur open en ik was er als de hanen bij.
    Haar standaard prijs is 50 Euro, een half uur met pijpen en neuken.
    Ze begint met te vragen of je je wilt wassen, dat had i thuis al gedaan maar als ze dat graag wilt betekend dat alleen maar dat ze van hygiene houdt, een goed teken.
    Daarna wordt je opgewarmd en verscgijnt haar beroemde leren riempje dat ze om je ballen en je pik doet.
    Het pijpen doet ze heel goed en je pik wordt steeds harder mede door dat riempje.
    Hierop volgde het cowboy stadje, ze gaat bovenop je ziten en houd zich aan de ketting, die vanuit het plafond hangt, vast en begint je de berijden.
    Als je dan nog niet klaargekomen bent dan mag je nog een ander standje.
    Tussendoor doet ze ook nog aan tonzoenen.
    Na het klaarkomen blijft ze nog lekker een tijdje relaxt naast je liggen en je knuffelen.

Ze is echt een topdame die alle tijd voor je neemt.

Het is me nu duidelijk waarom die rijen er staan en sommige heren er 2 uur blijven

Ze werkt alle werkdagen tussen 11:30 uur en 17:30 uur
    nomen heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    9

Standaard

Op het gevaar af dat ik nu helemaal lang moet wachten schrijf ik nu toch maar een recensie. Een ervaring met Roxana vergeet je je leven niet.
    Het wandelen is vaak een uitermate treurige bezigheid. Want wees nou eerlijk, in het donker rondhangen in een naar pis ruikende steeg is natuurlijk niet echt een lolletje. Onvermijdelijk loop je ook regelmatig bij bitches binnen waardoor ik me afvraag waarom ik deze treurige bezigheid in godsnaam uitoefen. Hoe je het ook wendt of keert, je bent een loser als je je genot bij dit soort dames moet halen.
    Maar Roxana duwt deze sombere gedachten snel naar de achtergrond en voorkomt in ieder geval dat ik een bezoek breng aan de depressief makende Wallen. Ik had een geweldig halfuurtje met haar en kom zeker bij haar terug!!!!

Honeybee heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    14

Standaard

Ik heb Roxana naar aanleiding van de vele goede recensies een hele tijd terug voor de eerste keer bezocht, en ben daarna nog 2 keer teruggekomen.

De eerste keer was ik superenthousiast :P! Wat een heerlijke meid! Ze zoende als een bezetene, en ook de seks zelf vond ik super. De twee keren erna bevielen me ook erg goed, maar het was wel steeds hetzelfde kunstje, terwijl ik het juist leuk vind als er wat variatie in zit. Overigens heb ik bij haar mijn eerste anale ervaring gehad (meer op haar initiatief dan het mijne).

Ik zal ongetwijfeld nog wel eens bij haar terugkomen, maar het enthousiasme van de eerste keer heb ik niet meer. Al met al toch wel een toppertje, en een ontzettend lief mens !
    rainingallover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    3

Standaard

vanmiddag bij roxana geweest en moet zeggen was goed te doen!

lekker tongen, vingertje on mn anus en lekkere standjes.

heb er voor volgende keer gepolst om me te laten vastbinden in dat ding wat er staat, voeten en handen.

frits81 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    8

Standaard

Eindelijk weer gelukt om bij Roxana aan te wippen. Wat blijft het toch een fantastische vrouw.
    usagi heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste

Regels voor berichten